Skip to main content

Dostali ste poškodený produkt?

Ak ste zistili, že váš produkt od BONO je poškodený, veľmi nás to mrzí. Nemusíte poškodený tovar vracať späť.

Mac Weimar avatar
Written by Mac Weimar
Updated this week

Čo treba urobiť:

Zašlite nasledujúce informácie nášmu zákazníckemu servisu, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť:

  1. Číslo vašej objednávky (napr. BONO_10101_SK)

  2. Názov poškodeného produktu

  3. Jasné fotografie, ktoré zobrazujú:

    • Samotné poškodenie v čo najväčšom detaile

    • Celý produkt ako celok

Dôležité: Všetky reklamácie týkajúce sa poškodených alebo nesprávnych produktov je potrebné nahlásiť do 7 dní od doručenia.

Potrebujete štítok na vrátenie od BONO?
Navštívte našu stránku pre vrátenie tovaru.

Did this answer your question?