Môžem požiadať o úpravu ceny za produkt, ktorý som si už kúpil/a?
V BONO chápeme, že naše ceny sa môžu meniť v dôsledku rôznych faktorov, čo môže viesť k zmene ceny produktu, ktorý ste si už zakúpili. Tu sú niektoré dôvody, prečo môže dôjsť k úprave ceny:
Výmenné kurzy
Vyššie náklady v rámci nášho dodávateľského reťazca (dodávatelia alebo doprava)
Zlepšenie kvality, funkcií alebo dizajnu produktu
Zmeny trhových cien
Akcie alebo výpredaje
Niektoré zmeny cien môžu nastať aj preto, že predchádzajúca cena bola nesprávne nastavená. To môže znamenať, že produkt teraz stojí napríklad dvojnásobok sumy, ktorú ste zaplatili pri predchádzajúcom nákupe. V takom prípade ste mali šťastie, že ste si produkt zakúpili za výhodnejšiu cenu.
Chápeme, že to môže byť sklamaním. Bohužiaľ však nemôžeme ponúkať úpravy cien, vrátenie rozdielu ani kredity po dokončení objednávky. Rovnako nie je možné uplatniť promo kódy alebo darčekové poukážky na už zrealizované objednávky.
V BONO sa neustále snažíme zlepšovať naše produkty a ponúkať atraktívne ceny pri zachovaní najvyšších štandardov kvality. Veľmi si vážime vaše pochopenie.